2007年6月3日星期日

哈哈..



哈哈..

又到左化妆课既时候啦~~~

哈哈..

今次我既MODEL系花花...
激死我啦~~我明明觉得呢次既妆俾上次都好T~~
但居然俾上次低分!!低5分甘多!
老师话今次系考试..你未准备好!未整好头饰~衫未整好..
哎.........................激S我啦!!!!!!!

不过你T距几可爱~~~(因为系我帮距化既~~)哈哈...
我都要同我既MODEL影翻张先....5好执输~~~
嘻嘻....................

4 条评论:

匿名 说...

哇,好靓女啊,果个花花!!
虽然化妆好靓,但真人5靓点化都5会靓既啦!!所以我谂呢个花花肯定好靓女啦!!

匿名 说...

多谢啊~~
我就系传说中的花花啦!
其实我本人5靓既!!
不过都好多谢你甘赞啦!!

daphane 说...

因为我,
你先有甘靓咋~~

匿名 说...

最大的错误就是不该和比你漂亮的人一起拍照,
而且靠得那么近
嘎嘎~~